Monday, 4 May 2015

#PRKROMPIN: MEREKA SUDAH MULA MENYERANG LAWAN #P091

Kisahnya adalah bermula daripada satu sms yang diterima oleh penduduk sekitar Rompin. Pada masa yang sama mereka yang menerima sms sedemikian juga merupakan bakal pengundi di Parlimen pada 5 Mei yang jatuh pada hari Selasa.

            Walaubagaimanapun, tindakan yang sedemikian ini adalah black ops oleh pihak tertentu yang cuba melaga-lagakan kumpulan BN di Rompin. Barangkali mereka ini terlampau terdesak disebabkan berlaku pemulauan oleh kumpulannya sendiri disebabkan beberapa isu yang berlaku sesame kumpulan ini sendiri.

            Untuk apa sebenarnya mengaitkan sms tersebut dengan arwah JJ yang sudah tiada. Namun, itulah politik lebih-lebih apabila menjelangnya pilihan raya tidak kiralah umum atau kecil permainan yang kotor ini sudah muak untuk dpertontonkan sebenarnya.

            Harapnya, sewaktu hari pembuangan undi nanti berfikirlah semasak-masaknya akan siapa dan dari parti manakah yang diundi kalian agar apa kalian lakukan ini tidak membawa kepada penyesalan di hari kelak.

            Menang atau kalah itu adat pertndingan tetapi, biarkanlah ALLAH SWT yang menentukan segalanya kepada kita. Yang pasti kita sudah berusaha untuk mendapatkannya.